Kuzu no Honkai


Drága Olvasóim,
Lezárult a téli szezon így, egy nagy kedvencemnek is vége lett, olyan befejezéssel, hogy alig bírtam nyelni a könnyeim. A Kuzu no Honkai, szinte kitépi az ember szívét, olyat űrt keletkezik egyes részek után , amelyek mindennapi problémákat dolgoznak fel, és olyan világot tár a szemünk elé, amit elég kevés hasonló anime tud. 

 

Cím: Kuzu no Honkai
Angol: Scum's Wish
Japán:クズの本懐
Műfaj: erotikus, romantikus, +18, lélektani, depresszió, magány, iskolai élet
Besorolás: anime, TV
Hossz: 12x 24 perc
Dátum: 2017.01.03.-2017.03.31.
Fordító: Amori
Tartalom:
A 17 éves Awaya Mugi és Yasuraoka Hanabi ránézésre egy ideális középiskolás pár, hiszen mindketten népszerűek és nagyszerűen kiegészítik egymást. Azt azonban a kívülállók nem is sejtik, hogy a románcuk csak látszat, miközben a pár mindkét tagja valaki másba szerelmes reménytelenül. Mugi a fiatal tanárnő Minagawa Akane iránt táplál gyengéd érzelmeket, míg Hanabi szintén az egyik tanáráért rajong, aki a családja régi ismerőse. Ők ketten csak azért vannak együtt, hogy egy érzelmektől mentes testi kapcsolat formájában enyhítsék egymás magányát, de ez már nem sokáig folytatódhat így...

 
Szerintem mind ismerjük azt az érzést, amikor egy anime kitépi a szívünket az évadzáró rész után. 
Bátran állíthatom, hogy én a Kuzu no Honkai után így éreztem.
Persze voltak pillanatok, amikor totál untam és nem is értettem minek nézem még, de minden epizód vége bebizonyította, hogy rohadtul megéri tovább néznem.
Gyanítom ez volt az egyik leginkább vártabb manga alapján készült téli szezonos, amint itt kis hazánkban is sokan alig bírtam már levegővel.
Legutolsó ilyen élményem a Boku Dake ga Inai Machi kapcsán volt, ott is kapkodtam a fejem, hogy mi van és egyáltalán nem várt dolog történt a végére. Persze, rendben a Kuzu ilyen szempontból elég durván alánk vágja a valóságot, és olyan helyzetek elé állít, amikkel nap, mint nap találkozhatunk. DE AKKOR IS! 


Annyi kérdésem van, és annyi de annyi marad most megválaszolatlanul.
Csodálatos befejezést kaptunk mindazok után, hogy végig követtük Hanabi életét minden magányával, bizonytalanságával és fájdalmával.
Ott van még Ecchan is, aki számtalan önismereti dolgon esett át, amíg meg nem találta valahol mélyen a régi Sanae-t.
Mugi, akivel úgy pörögtek az események, hogy a végére teljesen tönkrement lelkileg.
Akane, aki megtanulta többre becsülni önmagát annál, mintsem,hogy férfiakat hódítson, és édes istenem de örültem amikor meghozta a döntést.
Ez a történet róluk szól. A szerelemről, és arról mennyire nehéz elszakadni az elsőtől, mert az első sosem jön össze. DE, mindig emlékként él az emberben. 
Annyira nem tudok még tiszta fejjel gondolkodni.
Olvastam a mangát, ezért is sajnáltam, hogy elég sok részlet kimaradt belőle, de így is azt a képet kapjuk, amit végtére is helyes.
Annyira jó volt, hogy minden szereplőből kapunk egy kicsit, és megtudhatjuk az ő múltjukat vajon mi feketíti be.
Nem fogok spoilerkedni, minden nézze meg és jöjjön rá, hogy bármikor megtörténhet vele hasonló.


A szereplők egytől-egyig teljesen rendben vannak, sőt felfedezhetjük bennük önmagunkat.
Nagyon jól meg lett csinálva az egész, és még ha az openinget nem is szerettem meg annyira, a Heikousen (ending), minden alkalommal egyre jobban megszerettette velem az animét.
A seiyuuk nagyon el lettek találva, szerintem semmi sem volt sánta etéren.
A rajzstílus csodálatosan gyönyörű.
Bátran ajánlom mindenkinek, komolyan szuper. 
Kicsit durván túlfűtött, biszexuális hajlamokkal küzdő szereplőpáros is jelen van, de emellett nagyon komoly mondandóval és szerelemmel van fűszerezve.




 

 "Az igaz szerelmet kerestük.
Tudtuk, hogy nem lesz egyszerű.
Nem számít mennyit imádkoztunk, nem sikerülhetett...
Talán legközelebb még jobban fog fájni.
Lehet, hogy magányosnak érezzük majd magunkat.
De még így is, tovább fogjuk keresni."

"A kezdetektől egyedül voltam."

"Nem akarok szétesni. Nem akarlak elengedni. Ölelni akarlak. Nem akarom, hogy vége legyen. Ne eressz el. Nem akarom, hogy véget érjen, de el kell búcsúznunk."

"Még nincs szükségünk arra, hogy megmentsenek.
Az igaz szerelmet keressük.
Ezért élünk tovább."


 
Engem ez egyértelműen megvett kilóra, még szép, hogy: 


Ebben a kategóriában még:

0 Hozzászólás