(ELŐ)Karácsony Ashleyvel: A könyvek I.


Sziasztok!
Igen. Árulkodik a cím,szinte már bocsátja ki magából a rengeteg bűzös feromont. 
A molyos platformomon van egy polc, teli olyan könyvvel, amit szeretnék úgy karácsonyra beszerezni, illetve a téli időszakomat átvészelni velük. 
Tudom, hogy ez nagyon bizarr dolog, de nem tehetek róla (Jó, igen. Tehetek róla.). Könyvfüggő vagyok. (DE igenis büszke rá!)

Lássátok hát kis listámat mindarról, ami valószínű még a végtelenségig fog gyarapodni, de valamikor csak betelik. 


Szétszedtem Nektek a különböző kiadókat, bár sorban érkeznek majd naponta, mégis számomra eléggé egyértelmű, hogy melyik lesz a befutó.


Miért pont ez a kiadó? 
Eddig két könyvet olvastam a WOW kiadótól, nem titok, hogy mindkettőt imádtam.
Iszonyú igényes, profi munkát adnak ki a kezükből. A könyveik egytől-egyig csodálatos történeteket rejtenek.

Melyik könyveket olvastam a kiadótól? 
Calia Read: Fairfax sorozatát a Szétcsúszvát és az Elborulvát.
Mindkettő elég hamar olvasós, tragikus, de a szívedbe lopja magát.


Farkasverem, avagy a kiszemelt könyvek:

A nevem Tate. Valamikor ő is így hívott. Most viszont szóba sem áll velem. De békén sem hagy. Régen a legjobb barátom volt. Aztán egyszer csak ellenem fordult. Mindennap megkeserítette az életemet. Elérte, hogy megalázzanak, kirekesszenek, pletykáljanak rólam. A szívatásai egyre kegyetlenebbé váltak, szinte belebetegedtem abba, hogy folyamatosan meneküljek előle. Még Franciaországba is elmentem egy évre csak azért, hogy elkerüljem. 

De mostanra elegem lett a rejtőzködésből. Talán ő nem változott meg, de én igen. Itt az ideje, hogy felvegyem vele a harcot, és visszavágjak neki. 
Többé nem hagyom, hogy terrorizáljon.







Miért szeretném?

Penelope Douglasről nagyon sokat hallottam már, úgy ahogyan a Fall away sorozatról is.
Eddig nem nagyon kóstolgattam ugye a kiadót, de majd most!
Ha a fülszöveg nem adná meg úgy alapjáraton a kedvet hozzá, akkor ezen idézetek után már mindenképp görcsös kényszert érzek, hogy olvassam: 


"Nem tudtam levakarni az arcomról a fültől fülig érő vigyort. Rettegtem, hogy elkapnak, de fantasztikus érzés volt metaforikusan seggbe rúgni, még a lábujjaim is begörbültek a gyönyörtől.'

"Vihar voltál napos időben, mennydörgés az unalmas,felhőtlen égen."


Voltál már olyan dühös, hogy örömöd lelted abban, ha ütsz-vágsz? Vagy annyira tehetetlen, hogy teljesen tompának érezted magad? Az utóbbi néhány évem erről szól. A düh és a közöny két véglete között élek, átmenet nélkül.
Van, aki utál ezért, és vannak, akik félnek tőlem. De senki sem bánthat, mert nem érdekel semmi és senki. 
Tatumot leszámítva. 
Annyira szeretem, hogy már utálom. Barátok voltunk, de rájöttem, hogy sem benne, sem másban nem bízhatok. Ezért megbántottam. Ellöktem magamtól. 
Mégis szükségem van rá. Amint meglátom, elememben érzem magam. Minden indulatomat rázúdíthatom. Belekötök, ellenszegülök, szívatom. Ez lett a lételemem. 
De elment. Franciaországban volt egy évig, és más emberként jött haza. 





Miért szeretném? 
Egyértelműen azért, mert a sorozat folytatása. Erről a kötetről is nagyon sok jót hallottam már, ráadásul ez Jared szemszögéből van, olyasféle kiegészítőkötet az elsőhöz. Én pedig mivel imádok férfi szemszögből olvasni, amivel úgy gondolom nem vagyok egyedül. Hát, miért ne?! 



Még hányszor fogja összetörni a szívem? Még hányszor kell újra megragasztanom? 
A bátyám legjobb barátja. Együtt nőttünk fel.

Fiatal lányként ő tanította meg, milyen, ha megérintenek és úgy istenigazából megcsókolnak. Később azt is ő mutatta meg, mennyire fáj, ha elveszítünk valakit, aki közel áll hozzánk. Csak arra nem készített fel, hogyan birkózzak meg a kínnal, miután összetörte a szívem. 
És most újra eljött értem, úgy néz rám, mintha fel akarna falni. Szinte minden ellenünk szól, és csak egy dolog mellettünk. A szerelem.





Miért szeretném? 
Egyszerűen gyönyörűséges ez a borító. A fülszöveg alapján is iszonyú meggyőző. Ráadásul nem egy ember ajánlotta nekem. Egy ideje már bennem van, hogy el kell olvassam, mert érdekel.
Ráadásul az idézetek is árulkodnak:

"– Maradhatok? – Összeráncolom a homlokomat. 
– Mi a baj a te ágyaddal?
 – Te nem vagy benne. "

"A világon minden gyönyörűség egy kicsit selejtes"


 A nevem tudták, az arcom ismerték. De csak én tudtam, ki és mi van mögötte. 

Csak azért illeszkedtem be mindenhol, hogy ne lássák, valójában kilógok a többiek közül. Másként gondolkodtam és másként láttam a világot, mint a többi 18 éves.
Egy nap mégis rátalált valaki a hozzám vezető útra. Mindent nekem adott, és aztán el is vette tőlem. 
A sokkból megértettem, hogy minél több olyan pillanatot kell megélnem, amely éppen akkor jó, eltalál, felráz vagy rendbe tesz. 






Miért szeretném? 
Nagyon ritka az, hogy ennyire hamar megtetsszen nekem egy könyv. Erre ránéztem és az első pillanatban megdördült a szívem. Éreztem, hogy különleges kapcsolat lesz köztünk a jövőben. Aztán eljutottam a fülszövegig, ott döbbentem rá, hogy ez a regény teljes mértékben nekem való. Elképesztő.


„‒ Mi van benned?
Zűr.
Zavar?

Csak ritkán adatik olyan ember, aki a lelked legmélyéig hatol, olyan mélyre, ahol még senki sem járt. Ha találkozol ilyennel, ne engedd el!



Az élet olykor tréfát űz velünk.
Négy év óta mindenki csak a végzetes betegségben szenvedő lányt látja bennem.
De nem vagyok hajlandó sírni. 
És feladni sem fogom.

Egy komoly kapcsolat a legutolsó dolog, ami mostanában szóba jöhet nálam, de a Parkerrel töltött éjszaka felforgatja a világomat. Ő kitartó, és tudja, mit akar. Engem. 
Nem bánik úgy velem, mintha törékeny lennék. 
Ám sejtelme sincs az igazságról, én pedig még nem állok készen arra, hogy bevalljam neki.

Mert mi van, ha ez mindent megváltoztat?




Miért szeretném?
Nem az első ajánlást olvasom már,  ráadásul régebb óta szemezek Vele.
Elképesztő történetet rejtegethet a lapjai között.
A fülszöveg alapján ezen is úgy fogok sírni, mint a kis angyal. Sebaj! Edzve vagyok!


Ha egy pasinak nem tetszik, ahogyan eszel, akkor soha nem is volt odáig érted.”
Majd én leszek a lábad, ha nem tudsz járni. Én leszek a karod, ha nem lesz erőd enni. Állandóan melletted akarok lenni, éjjel és nappal is.

Valaki egyszer azt mondta nekem, hogy nem a halál utáni életben hisz, hanem a halál előttiben. Én már nem is reméltem, hogy valaha még újra hinni fogok a halál előtti létezésben. De aztán betoppant Parker.




Öt könyv, nem semmi. Ennyi volt mára a lista, holnap folytatom. Vörös pöttyös, Rubin és akkor a Rázós könyvekről nem is beszélek. Könyvmolyképző kiadó. 

Ebben a kategóriában még:

0 Hozzászólás